Hot Ones John Mayer Has a Sing-Off While Eating Spicy Wings
S5, E16: John Mayer takes on the wings of death, tackling anything and everything along the way, Justin Bieber's melody wizardry, the best guitar faces in history, living in Montana, the musicality of Dave Chappelle's comedy, and so much more.