People Magazine Investigates: Cults Jonestown Massacre
S1, E2: At first, Reverend Jim Jones focuses on helping those in need; then, in 1975, Jones establishes a utopia known as Jonestown in Guyana which turns into a hell on earth as Jones spirals deeper into his own paranoia.