Ride with Norman Reedus Journey Down Norman's Memory Lane
S5, E3: Norman Reedus recalls his favourite moments from the previous four seasons, revisiting trips with Peter Fonda, Jeffrey Dean Morgan, Melissa McBride and Dave Chappelle, and remembering time spent in Japan, Costa Rica, Europe, and Uruguay.