Real Time With Bill Maher June 12, 2021
S19, E18: One-on-one, in-studio interview with astrophysicist Neil deGrasse Tyson; in-studio panel discussion with political scientist and co-founder of Strike PAC, Rachel Bitecofer; and filmmaker and activist Rob Reiner.