Playdate With Winnie the Pooh Kanga and Hide-and-Seek
S1, E5: Kanga teaches Pooh Bear how to play hide-and-seek, but when Pooh Bear hides, he gets the hiccups and is found; Pooh Bear is sad, but then he learns it's his turn to seek.