Red Bull BC One Revisited Kastet vs Ayumi – 2019
S1, E3: Watch the B-Girl final showdown between Kastet and Ayumi at the Red Bull BC One World Final 2019 in Mumbai. They rewatch the battle with host B-Boy Ronnie, and share some of their favourite moves.