Sabikui Bisco King Trumpets Soar
S1, E2: The wanted criminal, Akaboshi Bisco, appears in the town of Imihama causing havoc; Bisco is searching for a doctor who can synthesize medicine to save his mentor, Jabi, who has become gravely ill.