Strut LA LA Land
S1, E3: Laith comes to LA for work and the ladies of Slay can't keep their eyes off him; Arisce beats Isis to the punch and asks him on a date; Ren invites her dad to a shoot, it's the first time they have seen each other since she transitioned.