Lainey Loves Lionel
S3, E14: Beverly forbids Adam to see the R-rated movie "Porky's," so Murray encourages his son to break the rules. But Adam's rule-breaking doesn't stop there. Meanwhile, Barry employees the music of Lionel Ritchie in an effort to impress Lainey on Valentine's Day.