Last-Minute Drawing
S1, E3: As the deadline for her manuscript approaches, Kaoruko is struggling with the poses of some of the characters, so she asks Toa and Mihiro to model for her. Toa isn't interested at first, but when Kaoruko offers her favorite food as compensation...