Becoming Orangutan Lean On Me
S1, E2: Observe blossoming friendships and interspecies bonds in nursery school, and peek inside a bromance among junior-school buds Valentino, Yutris, and Madara. See distractible Beni lean into his love of food and get a beating from a more-senior pupil.