Learning to Fly
S1, E1: Country girl Tara Webster travels to Sydney to audition for the prestigious National Academy of Dance. It's a tumultuous week as she realises her dream of becoming a dancer is going to be more a lot more difficult, and humiliating, than she ever anticipated.