Like a Maiden in Love
S1, E4: Morioka is so taken by the new loot boxes in Fruit de Mer that she decides to aim for the top prize with her guild, but the so-called greed sensor keeps getting in her way. Meanwhile in real life, a man suddenly talks to her at the convenience store?