Limonada
S3, E2: Barry learns the extent of Gene's storied Hollywood history; Cristobal and Hank face a major setback when Cristobal's father-in-law, Fernando, unexpectedly arrives in Los Angeles looking to take out the Chechens and bring Cristobal home.