Destination: Pluto Looking Back, Looking Forward
S1, E5: Weeks from its final destination, the New Horizons spacecraft is now closer to Pluto than any other man-made craft has ever been. Although it's been smooth sailing so far, the dangers will increase exponentially as it encounters Pluto's planetary orbit.