Los Ciegos
S1, E3: When the crew of the Magus goes blind from tree spores, lone holdout AJ must overcome his most-paralysing fear to find a cure before the blindness becomes permanent; the local tribe stalks the crew and judges if they are worthy to stay in the jungle.