Lou Wants to Be a Millionaire
S6, E9: Louis starts to fantasise about passing the Cattleman's Ranch torch to Eddie but is worried about his menu choices; Jessica is still struggling to get on board with Emery's new acting hobby; Louis scores a spot on Who Wants to Be a Millionaire.