Love and Shotgun Gibbs
S4, E32: Shotgun Gibbs, smitten with hat merchant Phronsie LaTour, agrees to protect her from a suspicious man; Wyatt tries to foil a gang's plot to rob the railroad by intercepting the gang leader's informant, said to be a pretty blonde.