MacGyver Mac + Fallout + Jack
S3, E11: Mac and Jack's mini-vacation gets cut short when someone from their past abducts them and locks them in a concrete room; Matty tasks Riley, Bozer and Leanna with stealing a diamond encoded with terrorist intelligence from a princess in Milan.