Trolls: TrollsTopia Manager Poppy / The Snug-A-Lug Situation
S1, E5: Poppy learns the ways of the Hard Rock tribe to make sure Val's ready for the show; Lownote Jones asks Branch, Val, Gust Tumbleweed, and Laguna Tidepool to watch his exotic pet snug-a-lug.