Manual Input
S1, E4: Yukiteru opened a door he REALLY shouldn't have at Yuno's place. Now scared beyond belief, he accompanies Yuno and Kurusu to the headquarters of a local cult, where Minene is said to be being held prisoner. But she's not the only diary keeper there.