Sleeping With My Murderer Mark Sinclair
S1, E4: When Kylie Dembrey falls for bad boy Mark Sinclair, the life of the innocent 17-year-old quickly turns sour. She keeps her lover's violent streak a secret, a decision that will have a high price.