Everybody Loves Raymond Meant To Be
S5, E4: Torn between his girlfriend Amy, ex-wife Joanne and Italian bombshell Stefania, Robert foolishly decides to tell Amy he met up with Joanne. Amy runs for support from Debra, who accidentally tells her about Stefania.