Meet The Packs
S1, E1: Connect with the three packs: the large Manzi pack in the lush heartland, the Kakuli pack in the Badlands, and the tiny Stork Colony pack living at the park’s edge. Follow Julz as he shares their victories and defeats in this make-or-break season.