TsumaSho Memories, Creaking
S1, E6: After seeing Marika with Keisuke and Mai, Chika presses her daughter for an explanation; Takae's reluctance to respond sends Chika into a rage; Keisuke witnesses the outburst and starts trying to think of a way to help Takae leave her toxic home.