Mergers and Propositions
S1, E10: Media mogul Skyler Samuels arrives in Austin with a proposal for Luke and the future of Monarch; Tripp gives Albie an ultimatum; Nicky is torn when Wade returns to town; Gigi grows suspicious of Kayla and Luke.