Miracle and Javonni
S4, E1: Smart single mum Miracle fell hard for Javonni, a dreamy-eyed Instagrammer, and with Max on hiatus, Nev teams up with TV personality Charlamagne to take Miracle on a hunt for the man of her dreams.