Missing From The Village
S1, E1: Mobeen Azhar travels to Canada to investigate the mysterious cases of men who went missing from Toronto's gay village. It was the summer of 2017, just one day after Toronto's annual Pride parade, and a dark shadow fell over the city's gay area.