Found Missing While Matched
S2, E14: A 911 call tips M&A off to a young woman who has gone missing after a date; Lacey considers starting a new relationship; Sir takes drastic measures to capture Gabi's attention; Margaret and Gabi investigate potential suspects in Jamie's kidnapping.