Mobots
S2, E6: A series of thefts of outdated analogue phones and old technology leads to O'Leary's old family home at the top of Mount Victoria. The case becomes paranormal when all the out of date phones start forming into robots and terrorising the neighbourhood. Game of snake anyone?