Money Swap
S1, E4: The first scandal erupts in Menem's administration when Amira Yoma is implicated in a money laundering operation; to placate the media and judiciary, Menem sacrifices one of his own; Olegario grows increasingly wary of Ayala's benevolent demeanour.