Mongol Institutions Under Chinggis Khan
S1, E6: Spotlighting three innovations introduced by Chinggis Khan to unify and modernize the Mongol state, from his reorganization of the Mongol society to taxation reforms and the creation of a new law code, the Great Yasa, which includes injunctions.