Mysteries Of The Deep Mummy on the Ghost Ship
S1, E5: When a mummy is discovered on an abandoned boat, investigators struggle to explain where it came from; Jeremy Wade reveals what happened and the strange forces to blame for this mysterious phenomenon on the high seas.