My Main Trial Is Yet to Come
S2, E4: As Riley (Jennifer Love Hewitt) faces problems with Kyle’s (Brian Hallisay) bail, Selena’s (Alicia Lagano) accusations of theft cause the Rub’s newest employee to go back to work for an abusive strip club boss.