Houdini & Doyle Necromanteion
S1, E9: Our trio travels to Canada to investigate a homicidal poltergeist, where they are joined by other paranormal experts, including Thomas Edison, who unveils his latest invention -- the Necrophone -- a device that can purportedly communicate with the dead.