Need For Speed
S1, E1: Host Remi Adeleke lands at Marine Corps Air Station, Miramar, just outside of San Diego, California, where he meets the dedicated men and women who are part of Marine Corps Aviation and gets an intimate look at what it takes to be a marine aviator.