Needles
S1, E10: In the season finale, Joel hurries to covertly complete Jesus’s mission, while Gus and Cobi each deal with the authorities holding them accountable for their crimes. Lex goes into surgery and has an ethereal encounter, and all four boys make one last attempt to escape Belize once and for all.