Night Flight Is a Dangerous Scent
S1, E4: Asatani, a detective from headquarters, suspects an informant within Cat's Eye; she has her suspicions about Toshio's girlfriend, Hitomi; Cat's Eye's next heist seems simple; Hitomi is concerned about Asatani's wary eyes.