No Getting Out
S1, E11: After Joe and Biff go missing, Frank realises they must have gone looking for the Chamber of the Eye; Frank turns to Stacy for help finding an entrance to the old, sealed mine tunnels; Frank lets Officer Jesse Hooper in on their investigation.