Octane
S1, E6: Hondo puts aside his misgivings about Jim Street's recklessness and allows the newbie to go undercover as a broker in a luxury car theft ring to bust a ruthless trafficker. Also, Hondo visits Raymont Harris, the teenager recently shot by a former member of the SWAT team, who is dealing with PTSD.