Oh Is That What You Call It?
S1, E3: Lister speaks to her aunt about her hopes for a future with Ann Walker; the Rawson brothers continue their efforts to outmanoeuvre Lister in the coal business; Marian feels annoyed that her sister treats Shibden like a hotel.