The Life and Legend of Wyatt Earp Old Jake
S2, E31: When buffalo hunter Jake Caster arrives in Dodge City and an Army sergeant dies from an apparent Indian attack soon after, Wyatt investigates the tragedy that claimed the life of Jake's wife and child.