S1, E15: The Lone Ranger (1949-1950)...Old Joe's Sister...Joe Peter's sister visits her brother for the first time in 30 years. Only now he's being impersonated by escaped jailbird Biff Baker. - The lone surviving Texas Ranger who was nursed back to health by the In.