Old
S1, E5: Kim makes Kath feel self conscious about her age so she invests in the new homeboy fashion range. Kath is upset when Kel stands her up several times (he's secretly learning to waltz). Kim maintains her treat-'em-mean-keep-'em-keen campaign with Brett.