Oliver
S1, E3: As Shaun (Freddie Highmore) and Claire (Antonia Thomas) improvise to preserve a liver for a transplant, Andrews (Hill Harper) is pressured to partner with Melendez (Nicholas Gonzalez) on a wealthy patient’s routine surgery.