Koikimo On This Holy Night
S1, E4: Ichika and her friends talk about romance in class as the time for Christmas and their school trip draws near. Ichika is asked what kind of guy she likes and tries to describe someone exactly the opposite of Ryo. However, Satsuki then points out someone who actually fits that description. Meanwhile, one of Ryo's coworkers hears him talking to Ichika over the phone and hears that he addresses her as "Ichika-san" as well as him telling her that he loves her...