Roast on the Coast - Norway One-Armed Bandit
S1, E5: It takes a lot to shock newcomer Noras Svenningsen, but when Otto Jespersen pulls the pin on the woke grenade and Lisa Tønne has a very surprising ace up her sleeve, Nora ends up as the evening's victim.