Spotless One Hand Clapping
S1, E1: Jean Bastiere seems to have it all, but his tidy life is turned upside down by the arrival of his estranged brother Martin. On the run and desperate for cash, Martin soon drags Jean into a dangerous, unfamiliar world of gangsters and crime – and a very dark sin from the past crashes back into Jean’s life.