One, Rogues The Murky Stream
S1, E101: Bandits rule Joseon, supported by corrupt officials. Mudeok, a petty criminal, dreams of regaining his prestige, but his lack of skills and his team prevent him from doing so. One day he meets Siyul, a mysterious newcomer.