Ossan, Trained to Death by the Most Powerful Party
S1, E5: Laurotte asks Rick if he can meet Orichalcum Fist; Rick agrees, but under certain conditions; after warming to Laurotte, Broughston asks him to gather intel to help the party reach their goal; a tip sends Rick and the others to a northern town.